Strona główna » FAQ

Kategorie

Kontakt

  • arenameblowa.pl

    Płatność za granicą:
    PL98 1050 1230 1000 0090 3168 1902 - przelicza daną walutę na PLN
    INGBPLPW 76 1050 1230 1000 0090 3168 1910 - konto EURO - płatność w EURO

  • E-mail:info@arenameblowa.pl
  • Telefon32 285 82 60
    509 800 885
  • Godziny działania sklepupon - czw 9.00 - 17.00 piątek: 8.00 - 16.00 w soboty dyżur tel. 509 800 885

Meble na raty


 

FAQ

1. Czy dostarczone meble są do samodzielnego montażu?

Towar dostarczany jest w paczkach do montażu. Do każdego mebla dołączona jest także czytelna instrukcja.

2. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?

W niektórych przypadkach możliwa jest zmiana wymiarów mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych. W tym celu skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem 32 285 82 60.

3. Czy w cenę kosztów dostawy wliczona jest usługa wniesienia?

Cena dostawy towaru nie obejmuje usługi wniesienia.

4. Czy można wybrać stronę narożnika tapicerowanego?

Tak, przy każdym narożniku można wybrać stronę prawą bądź lewą.

5. Czy meble można zakupić na raty?

Tak, istnieje możliwość zakupu naszych produktów na raty.

6. Czy zamówienie muszę opłacić w całości?

Można skorzytsać z opcji wpłaty zaliczki lub opłacić zamówienie w całości.

7. Gdzie znajdę dostępne tkaniny oraz wybarwienia mebli skrzyniowych?

Przy każdym produkcie wyszczególnione są dostęne tkaniny oraz wybarwienia w polu „Wybierz kolor i dodatki”.

8. Czy meble kuchenne dostępne są tylko w zestawach?

W każdym zestawie dostępne są pojedyncze szafki.

9. Czy można zamówić pojedyncze szafki kuchenne?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia na pojedyncze szafki oraz skonfigurowania własnego zestawu dopasowanego do indywidualnych potrzeb.

10. Czy istnieje możliwość zamówienia pojedynczych elementów z danej kolekcji?

Większość kolekcji to meble sysytemowe, które składają się z kilkunastu elementów dostępnych oddzielnie.

11. Gdzie znajdę informację o wykonaniu mebli?

Wszystkie istotne informacje zawarte są w opisie danego produktu.

12. Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jest opcja 50/50%.

13. Czy jest możliwość wyceny kuchni wg projektu?

Tak, oferujemy usługę wyceny mebli kuchennych.

14. W jaki sposób złożyć reklamacje?

Reklamację należy złożyć za pomocą formularza znajdującego się na naszej stronie lub mailowo.

15. Czy można otrzymać próbniki tkanin?

Tak, mamy możliwość wysłania próbników tkanin pod wskazany przez Państwa adres.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu